Код В01029В
Назва освітньої компоненти Дії під час аварій, пошук і рятування на морі
Обсяг у кредитах ЄКТС 3.0
Мова викладання Українська/Англійська
Результати навчання за освітнім компонентом
  1. Продемонструвати знання систем повідомлень, забезпечення радіозв’язку під час пошуку, порятунку та у випадку аварій.
  2. Продемонструвати розуміння основних принципів устрою судна, впливу пошкодження та/або затоплення будь-якого з відсіків на посадку та остійність судна та заходів стосовно боротьби із затопленням, яких необхідно вжити.
  3. Продемонструвати уміння приймати рішення та проводити дії у непередбачених умовах, зокрема під час аварійних ситуацій та отримання сигналу лиха на морі, для захисту та безпеки пасажирів, екіпажу, судна і вантажу, координувати пошуково-рятувальні операції.
  4. Продемонструвати знання англійської мови, яке дозволяє використовувати англомовну технічну літературу та обговорювати англійською мовою професійні питання при виконанні фахових обов'язків.
  5. Продемонструвати знання міжнародних вимог до суднових рятувальних засобів.
  6. Продемонструвати навички користування рятувальними засобами та обладнанням і підтримки обладнання, пристроїв та систем у експлуатаційному стані, що забезпечить безпеку судна та людей.
  7. Продемонструвати навички проведення тренувальних занять із залишення судна та уміння поводитися з рятувальними шлюпками, рятувальними плотами та черговими шлюпками, пристроями та засобами для їхнього спуску на воду, а також обладнанням для них.
  8. Продемонструвати знання видів пожежі, принципу дії систем пожежогасіння, уміння гасити пожежі із застосуванням належного обладнання, включаючи пожежі паливних систем; уміння організовувати навчання з боротьби з пожежею.
  9. Продемонструвати знання методів та засобів запобігання пожежі, виявлення та гасіння пожежі, боротьби за живучість судна та способів особистого виживання.
  10. Продемонструвати знання міжнародних і вітчизняних нормативно - правових актів відносно безпеки людського життя на морі та охорони морського навколишнього середовища та забезпечення їх дотримання.
  11. Продемонструвати навички особистого виживання, забезпечення особистої безпеки та знання громадських обов'язків на суднах.
  12. Продемонструвати знання устрою систем внутрішньо-суднового зв’язку та уміння передавати, приймати та реєструвати повідомлення згідно встановленим вимогам.
Види навчальної роботи Лекції, практичні та лабораторні заняття
Форма(и) контролю
Зміст (стислий опис/перелік розділів та/або тем)
  1. Застереження для забезпечення безпеки пасажирів
  2. Плани дій при надзвичайних ситуаціях
  3. Запобіжні заходи для забезпечення безпеки пасажирів у надзвичайних ситуаціях
  4. Дії екіпажу після аварії
  5. Первинна оцінка пошкоджень судна і контроль за ними
  6. Заходи щодо зменшення пошкоджень судна після пожежі або вибуху
  7. Залишення судна
  8. Пристрої для буксирування
  9. Рятування людей з аварійного судна
  10. Дії при аварійних ситуаціях в порту
  11. Маневрування при наданні допомоги при рятуванні людей
  12. Підтримка зв'язку з судном, що зазнало лиха. Форма доповідей і процедура їх виконання
  13. Підготовка на судні до прийому людей які постраждали під час лиха
  14. Планування з надання допомоги постраждалим з урахуванням особливостей суден різних типів
  15. Міжнародні сигнали лиха і процедура їх передачі. Підтримка зв'язку з судном, що зазнало лиха. Форма доповідей і процедура їх виконання
  16. Пошук і рятування
  17. ІАМСАР 
Навчальне обладнання, що застосовується (за необхідності) Тренажер Transas NT PRO 5000, версія NS 4000 (6 повномасштабних містків, які працюють окремо чи по мережі та робоче місце інструктора)

Повернутися
до форми пошуку