Код | В02004В |
Назва освітньої компоненти | Філософія |
Обсяг у кредитах ЄКТС | 4.0 |
Мова викладання | Українська |
Результати навчання за освітнім компонентом | Знання: загальних засад і передумов виникнення філософії, її історичної динаміки та сучасного статусу; понятійного та категоріального апарату філософії, зокрема, загальних висновків її розділів: аксіології, філософської антропології, соціальної філософії, онтології, гносеології, філософії науки, техніки та штучного інтелекту; позитивних й негативних (соціокультурних та екологічних) наслідків розвитку та ризиків техніко-технологічної моделі суспільства; методологічних засад формування критичного системного філософські орієнтованого стилю мислення та концептуальних підходів і принципів самоорганізації та професійного самовдосконалення. Уміння та навички: використовувати філософські знання для всебічного аналізу сутності явищ та процесів людського буття; будувати власну світоглядну позицію з урахуванням цінностей сучасної цивілізації, логічно аргументувати та послідовно відстоювати її на підставі володіння методами соціо-гуманітарного пізнання; поєднувати набуті систематизовані філософські знання з процесами професійного самовдосконалення та особистісним зростанням. |
Види навчальної роботи | Лекційні, практичні заняття, реферат |
Форма(и) контролю | |
Зміст (стислий опис/перелік розділів та/або тем) | Філософія: її предмет, статус, призначення. Філософські студії в історичній ретроспективі. Аксіологія як філософське вчення про цінності Філософська антропологія. Соціальна філософія. Методологія аналізу соціального буття. Філософський сенс проблеми буття. Природа-Суспільство-Людина як сукупний предмет філософського дослідження. Логіка та теорія пізнання (гносеологія). Філософські проблеми штучного інтелекту. Філософський сенс та перспективи глобалізму, антиглобалізму та регіоналізму. |
Навчальне обладнання, що застосовується (за необхідності) | Мультимедійне обладнання |