| Код | В02022В |
| Назва освітньої компоненти | Термогідродинамічні процеси |
| Обсяг у кредитах ЄКТС | 9.0 |
| Мова викладання | Українська |
| Результати навчання за освітнім компонентом | - Знання основних понять, визначень і законів технічної термодинаміки; - знання рівняння стану реальних газів та вміння використовувати таблиці і діаграми водяної пари; - знання циклів паросилових установок, циклів двигунів внутрішнього згорання, циклів газотурбінних установок і реактивних двигунів, циклів холодильних установок і компресорів; - вміння визначати роботу, швидкість і масової витрати газу чи пару; - знання закономірностей визначення параметрів течії газу і пари в каналах змінного профілю Лаваля; - знання властивостей рідин, диференціального рівняння рівноваги рідини (Ейлера), законів Паскаля та Архімеда; - знання диференціального рівняння руху ідеальної рідини, рівняння Бернуллі для елементарної струминки; основного рівняння гідродинаміки; - вміння виконувати гідравлічний розрахунок трубопровідних систем; - знання характеристик процесів передачі теплоти (теплопровідність, конвекційний теплообмін, промінистий теплообмін, складний теплообмін ; - вміння виконувати тепловий розрахунок теплообмінних апаратів |
| Види навчальної роботи | Лекційні, практичні, лабораторні заняття, курсова робота |
| Форма(и) контролю | |
| Зміст (стислий опис/перелік розділів та/або тем) | Набуття результатів навчання за освітнім компонентом досягається вивченням навчального матеріалу за наступними розділами: - технічна термодинаміка; - гідромеханіка; - теплопередача. |
| Навчальне обладнання, що застосовується (за необхідності) | Лабораторні стенди для набуття навичок дослідження та випробувань в термодинамічних процесів. Лабораторні стенди для набуття навичок дослідження та випробувань гідромеханічних процесів. Лабораторні стенди для набуття навичок дослідження та випробувань процесів теплопередачі. |