Результати навчання за освітнім компонентом |
- Здобувачі опанують відповідну активну лексику і вмітимуть її писати.
- Вони читатимуть, перекладатимуть та обговорюватимуть тексти, відповідатимуть на запитання поставлені до нього.
- Здобувачі вивчать щоденну англійську у конструкціях, які виражають привітання, знайомство, вдячність, вибачення, прощання, і надання поради. Вони вивчать розмовні словосполучення з датами, цінами, і визначенням часу.
- Виконавши достатню кількість різноманітних вправ вони набудуть вміння реалізовувати структури запитання, ствердження, заперечення у неозначених теперішньому, минулому і майбутньому часі в мовленнєвій практиці.
- Під час аудіювання здобувачі навчяться сприйманню на слух англійської за допомогою прослуховування автентичних матеріалів.
- Здобувачі вмітимуть читати і перекладати тексти за програмою.
- Вони вивчать відповідні мовленнєві конструкції, морфологічні одиниці, які дадуть можливість легко оперувати лексикою однокореневих частин мови, опрацьовувати передбачені програмою структури синтаксису англійської мови на достатньо високому рівні, щоб реалізувати їх у мовленні.
- Здобувачі вивчать і правильно відтворюватимуть мовленнєві структури, які використовуються носіями мови під час проводжання людини, побажанні їй всього найкращого, висловлюванні турботи, прощанні з нею.
- Вони вмітимуть писати електронного листа з приводу пошуку роботи, письмового звіту.
- Здобувачі читатимуть і перекладатимуть тексти, які відносяться до тем пов’язаних з лексикою, необхідною для здобуття і передачі інформації щодо основ електричного обладнання, використання електрики на борту судна, роботи електричної гребної системи судна тощо.
- Вони вмітимуть здійснювати умовно-мовленнєве спілкування, яке моделює ситуації, під час яких необхідно буде продемонструвати базові знання з фаху та застосувати їх для вирішення різних проблем та задач.
- Здобувачі відвідають мультимедійний клас наприкінці семестру задля демонстрації підготовленої презентацій за темами тематично змістовного блоку і обговорення переглянутого матеріалу.
|
Зміст (стислий опис/перелік розділів та/або тем) |
- Зовнішні частини судна.
- Конструктивні частини корпусу судна.
- Загальний устрій судна.
- Морська термінологія, яка стосується судна і його житлових приміщень.
- Суднові приміщення.
- Тлумачення важливих характеристик судна.
- Пропульсивна система судна.
- Використання електрики на судні.
- Робочий день в морі і в порту.
- Кадет машинного відділення.
- Презентація за тематикою ТЗБ*№ 1.
- Обов’язки персоналу машинного відділення.
- Загальні навчання.
- Пожежі.
- Аварійний розпис за постами (витяги).
- Приборкання пожежі.
- Вислови протипожежного захисту.
- Вислови, якими послуговуються під час приборкання пожежі і навчань.
- Обов’язки механіка під час прибуття на судно.
- Порядок несення вахти у машинному відділенні.
- Обов’язки механіка, який відповідає за несення вахти.
- Презентація за тематикою ТЗБ№ 2.
- Штат машинного відділення.
- Експлуатація, технічне обслуговування, ремонт і утримання до ладу.
- Протиральник.
- Мастильник.
- Слюсар.
- Зварювальник.
- Оператор насосної станції/Палубний слюсар.
- Електрик.
- Застереження щодо техніки безпеки і її правила.
- Експлуатація системи кондиціювання повітря.
- Презентація за тематикою ТЗБ№ 3.
* Тематично змістовний блок. |