Код |
В03101В |
Назва освітньої компоненти |
Організація колективної діяльності та лідерство |
Обсяг у кредитах ЄКТС |
2.0 |
Мова викладання |
Українська |
Результати навчання за освітнім компонентом |
- знання основних аспектів формування та динаміки розвитку колективу, уміння налагоджувати міжособистісні стосунки для досягнення групових цілей;
- знання індивідуальних особливостей і структури особистості, проблем адаптації та входження в групу;
- знання про природу та типологію лідерства, уміння визначати основні стилі керівника і застосовувати стилі лідерства, відповідно до завдань і ситуації;
- знання природи конфлікту, правил безконфліктної поведінки та уміння аналізувати конфлікт і застосовувати методи управління конфліктами;
- знання та розуміння основних принципів управління, необхідності їх застосування і оцінювання ймовірних наслідків;
- знання та розуміння специфіки управлінської діяльності, функцій управління – планування, мотивації, організації і контролю;
- аналіз специфіки внутрішнього і зовнішнього середовища організації в плануванні, організації діяльності колективу;
- знання та розуміння особливостей комунікації в діяльності колективу, основних бар’єрів комунікації та способів їх усунення;
- уміння обґрунтовувати, приймати і реалізовувати управлінські рішення в колективі з урахуванням методів і процедур прийняття управлінських рішень.
|
Види навчальної роботи |
Лекційні заняття, практичні заняття. |
Форма(и) контролю |
|
Зміст (стислий опис/перелік розділів та/або тем) |
- Розділ І. Соціально-психологічні аспекти функціонування колективу
- Соціальна група як об’єкт управління. Основні аспекти формування та діяльності колективу.
- Особистість: специфіка та її значення в управлінні.
- Основи лідерства та керівництва в системі управління.
- Конфлікт як соціальний феномен та об’єкт управління. Соціально-психологічні основи управління конфліктами: аналіз, вирішення та запобігання.
- Розділ ІІ. Управління як соціальний феномен
- Місце і роль комунікації в управлінській діяльності.
- Соціальні механізми та функції управління: проблеми впровадження в трудовому колективі.
- Соціально-психологічні аспекти прийняття управлінських рішень.
|
Навчальне обладнання, що застосовується (за необхідності) |
Мультимедійне обладнання. |