Код В03101В
Назва освітньої компоненти Організація колективної діяльності та лідерство
Обсяг у кредитах ЄКТС 2.0
Мова викладання Українська
Результати навчання за освітнім компонентом
  • знання основних аспектів формування та динаміки розвитку колективу, уміння налагоджувати міжособистісні стосунки для досягнення групових цілей;
  • знання індивідуальних особливостей і структури особистості, проблем адаптації та входження в групу;
  • знання про природу та типологію лідерства, уміння визначати основні стилі керівника і застосовувати стилі лідерства, відповідно до завдань і ситуації;
  • знання природи конфлікту, правил безконфліктної поведінки та уміння аналізувати конфлікт і застосовувати методи управління конфліктами;
  • знання та розуміння основних принципів управління, необхідності їх застосування і оцінювання ймовірних наслідків;
  • знання та розуміння специфіки управлінської діяльності, функцій управління – планування, мотивації, організації і контролю;
  • аналіз специфіки внутрішнього і зовнішнього середовища організації в плануванні, організації діяльності колективу;
  • знання та розуміння особливостей комунікації в діяльності колективу, основних бар’єрів комунікації та способів їх усунення;
  • уміння обґрунтовувати, приймати і реалізовувати управлінські рішення в колективі з урахуванням методів і процедур прийняття управлінських рішень.
Види навчальної роботи Лекційні заняття, практичні заняття.
Форма(и) контролю
Зміст (стислий опис/перелік розділів та/або тем)
  • Розділ І. Соціально-психологічні аспекти функціонування колективу
    • Соціальна група як об’єкт управління. Основні аспекти формування та діяльності колективу.
    • Особистість: специфіка та її значення в управлінні.
    • Основи лідерства та керівництва в системі управління.
    • Конфлікт як соціальний феномен та об’єкт управління. Соціально-психологічні основи управління конфліктами: аналіз, вирішення та запобігання.
  • Розділ ІІ. Управління як соціальний феномен
    • Місце і роль комунікації в управлінській діяльності.
    • Соціальні механізми та функції управління: проблеми впровадження в трудовому колективі.
    • Соціально-психологічні аспекти прийняття управлінських рішень.
Навчальне обладнання, що застосовується (за необхідності)    Мультимедійне обладнання.

Повернутися
до форми пошуку