Код | В05005В |
Назва освітньої компоненти | Українська мова за професійним спрямуванням |
Обсяг у кредитах ЄКТС | 3.0 |
Мова викладання | Українська |
Результати навчання за освітнім компонентом | Знання: знати інформацію про походження та розвиток української мови, ключових концептів української мови: «національна мова», «літературна мова», «державна мова», знати норми української літературної мови у новій редакції Українського правопису, знати документи та вимоги до їх оформлення. Розуміння: розуміти роль мови у житті суспільства, коректно користуватися вербальними та невербальними засобами мовлення, знатися на гендерних та національних особливостях спілкування. Застосування: вміти спілкуватися державною українською мовою як усно, так і письмово, демонструвати правові засади функціонування української мови як державної, вільно користуватися функціональними стилями та їхніми підстилями у навчально-науковій діяльності й професійному вжитку, дотримуватися вимог культури ділового спілкування, послуговуватися різними типами словників, оформлювати список використаної літератури. Аналіз: аргументувати свою точку зору, здійснювати самоконтроль за дотриманням мовних норм у процесі писемної та усної комунікації, визначати особливості офіційно-ділового та наукового стилів, визначати різні види документів, та їх функцій у писемній діловій комунікації, видів наукових робіт і вимог до їх оформлення, складати список використаної літератури, формулювати типові мовні звороти офіційно-ділового та наукового стилів мови. Оцінювання: редагувати тексти ділового та наукового стилів, застосовувати психологічні основи спілкування, дотримуватися вимог до усного ділового мовлення, правил мовленнєвого етикету, використовувати невербальні засоби спілкування, визначати гендерні та національні особливості спілкування. Синтез (створення): складати різні типи документів, доносити до фахівців і нефахівців інформацію, ідеї, проблеми та їх рішення, власний досвід у галузі професійної діяльності, дотримуватися культури усної та писемної ділової комунікації, застосовувати набуті знання, навички і уміння з ділової української мови в ситуаціях навчально-професійного діяльності. |
Види навчальної роботи | Лекції, практичні заняття |
Форма(и) контролю | |
Зміст (стислий опис/перелік розділів та/або тем) | Нормативно-стильові основи сучасної ділової української мови. Документування управлінської діяльності: кримінально-процесуальні, адміністративні та цивільні правові документи. Українська термінологія в професійній комунікації. Спілкування як інструмент професійної діяльності. Культура усного ділового спілкування. |
Навчальне обладнання, що застосовується (за необхідності) | Підручники, навчальні посібники, методичні вказівки, словники. |