Код В05007В
Назва освітньої компоненти Статистика
Обсяг у кредитах ЄКТС 4.0
Мова викладання Українська
Результати навчання за освітнім компонентом

Запам'ятовування:

статистичних показників, які характеризують економічні і соціальні явища та процеси;

статистичних методів вивчення економічних і соціальних процесів в суспільстві;

методів збору, обробки, систематизації та узагальнення масової інформації про стан і розвиток процесів і явищ.

Розуміння:

способів збору, зведення та групування статистичних даних;

методології розрахунку статистичних показників;

сутності індексного методу, його роль у статистично-економічному аналізі.

Застосування знань (вміння):

здійснювати збір та обробку інформації при проведенні досліджень;

проведення статистичних спостережень, в залежності від можливості їх подальшої оцінки та аналізу;

застосовувати статистичні методи в аналізі господарської діяльності підприємства;

визначати основні закономірності розвитку соціально-економічних процесів.

Аналіз:

первинних даних з метою одержання узагальнюючих показників, рядів розподілу, відносних, середніх величин, показників варіації тощо;

системи статистичних показників з метою висвітлення процесів, які відбуваються в економічній сфері;

результатів діяльності суб’єктів господарювання для визначення напрямів їх удосконалення.

Оцінювання:

стану економічних, соціальних, демографічних  та інших процесів, які відбуваються в країні.

Створення:

моделей динамічних рядів при аналізі соціально-економічних явищ та процесів;

графічно-візуальних методів узагальнення та аналізу даних.

Види навчальної роботи Лекції, практичні заняття
Форма(и) контролю
Зміст (стислий опис/перелік розділів та/або тем)

Методологічні засади статистики. Організація статистики в Україні. Угрупування статистичної інформації, принципи побудови угрупувань. Розрахунок узагальнюючих статистичних показників: абсолютних, відносних та середній. Варіація ознак та статистичні способи її виміру. Статистичні характеристики динамічних рядів та їх розрахунок. Статистичні індекси, їх суть та способи розрахунку.

Навчальне обладнання, що застосовується (за необхідності) Не використовується

Повернутися
до форми пошуку