Код В05074В
Назва освітньої компоненти Ділова риторика
Обсяг у кредитах ЄКТС 3.0
Мова викладання Українська
Результати навчання за освітнім компонентом

Знання (запам’ятовування):

засад професійної комунікації та ділового риторичного спілкування; сутності та особливостей основ риторики, законів і жанрів риторики; прийомів удосконалення майстерності мовлення як засобу удосконалення умінь, основних видів ораторських промов; теорію техніки мовлення; специфіки та типів публічних виступів, видів і форм аргументації, прийомів впливу на співрозмовника; типи та види судових промов.

Розуміння:

особливостей міжособистісного спілкування; специфіки ділового спілкування, особливостей комунікативно-мовленнєвих ситуацій, характерних для професійної діяльності; принципів психологічних засад спілкування; методів логіки та риторики для дослідження проблем у професійній галузі.

Застосування:

 правил и прийомів логічної побудови монологічного тексту, мовленнєвого впливу, основ різних видів аргументації; критеріїв культури мови, вживання риторичного слова в управлінській сфері; вибирати тему промови, аналізувати її, збирати і систематизувати матеріал із даної проблеми; використовувати принципи психолого-риторичних аспектів переконання у професійній діяльності; здійснювати аналіз суспільних процесів у контексті аналізованої проблеми і демонструвати власне бачення шляхів її розв’язання.

Аналіз:

технології риторичної діяльності та форм ефективної переконливої комунікації у професійно-значущих ситуаціях; аналізувати і вибирати професійно значимий мовленнєвий жанр, що відповідає конкретній ситуації та створювати максимально ефективну композицію промови.

Оцінювання:

на основі вербальних і невербальних спостережень оцінювати «портрет співрозмовника»; достовірність та  правдивість мовлення співрозмовника на підставі невербального спілкування; виявляти помилки в аргументації; вирішувати комунікативні та мовленнєві завдання в конкретній ситуації спілкування; судової аудиторії; прийомів полемічної бесіди.

Створення (синтез):

вести розгорнутий монолог, ефективну бесіду з фахової проблематики, риторичних комунікативних ситуацій в управлінській (правовій) сфері, формувати власні ораторські уміння та навички; логічно правильно, точно, етично виражати думки в словах, відповідно до змісту, умов комунікації та адресата; володіти полемічним мистецтвом; вирішувати виробничі завдання.

Види навчальної роботи Лекції, семінари
Форма(и) контролю
Зміст (стислий опис/перелік розділів та/або тем)

Історією мистецтва красномовства. Архітектоніка промови. Мистецтво публічної взаємодії. Публічне мовлення як мистецтво переконання.

Навчальне обладнання, що застосовується (за необхідності)    Підручники, навчальні посібники, методичні вказівки, словники, відеозаписи.

Повернутися
до форми пошуку