Код В109064В
Назва освітньої компоненти Організація колективної діяльності та лідерство
Обсяг у кредитах ЄКТС 3.0
Мова викладання Українська
Результати навчання за освітнім компонентом

Запам’ятати:

основні поняття і категорії навчальної дисципліни;

індивідуальні особливості і структуру особистості, проблеми адаптації в соціальній групі;

природу та типологію лідерства;

основні стадії, види конфліктів та підходи до їх вирішення;

специфіку управлінської діяльності, основні підходи управління та їх особливості.

Розуміти:

специфіку формування соціальної групи та її динаміку розвитку;

роль лідера і керівника в організації колективної діяльності;

специфіку та особливості процесу комунікації в діяльності колективу;

зміст основних функцій управління;

закономірності та етапи прийняття управлінських рішень.

Застосовувати:

методи вивчення особистості, діагностики конфліктів

комунікативні техніки та способи вирішення бар’єрів комунікації;

прийоми та методи керівництва колективом (групою) відповідно до ситуації;

способи аналізу конфліктів з урахуванням їх наслідків.

Аналізувати:

причини і динаміку конфлікту, стратегії поведінки учасників конфлікту;

особливості комунікації в діяльності колективу, основні бар’єри комунікації та способів їх усунення;

специфіку внутрішнього і зовнішнього середовища організації в для ефективного планування, організації діяльності колективу.

Оцінювати:

індивідуальні якості і властивості членів трудового колективу;

власні компетентності лідера і керівника;

розроблені варіанти управлінських рішень та їх наслідки.

Створювати:

умови для управління конфліктами та конструктивного їх завершення;

стратегії поведінки в переговорному процесі;

власний стиль  лідерства, керівництва відповідно до завдань і ситуації;

обґрунтовані управлінські рішення в колективі з урахуванням визначених методів і процедур;

оптимальні стратегії і тактики взаємодії у власній професійній діяльності.

Види навчальної роботи Лекції, семінари
Форма(и) контролю
Зміст (стислий опис/перелік розділів та/або тем)

Соціальна група як об’єкт управління. Особистість: специфіка та її значення в управлінні. Основи лідерства та керівництва в системі управління. Конфлікт як соціальний феномен та об’єкт управління. Соціально-психологічні основи управління конфліктами: аналіз, вирішення та попередження. Управління як соціальне явище: специфіка, підходи і методи. Функції управління та їх реалізація в функціонуванні колективу. Місце і роль комунікації в системі управління. Соціально-психологічні аспекти прийняття управлінських  рішень в колективі.

Навчальне обладнання, що застосовується (за необхідності) Мультимедійне обладнання

Повернутися
до форми пошуку