Код | М02004 |
Назва освітньої компоненти | Філософія і психологія вищої освіти |
Обсяг у кредитах ЄКТС | 1.0 |
Мова викладання | Українська |
Результати навчання за освітнім компонентом | Знання основних стратегій сучасної вищої освіти; генезису освіти й науки в європейській культурі; розуміння зв'язку науки й освіти на сучасному етапі розвитку суспільства, ролі університетів в становленні освіченої людини, тенденцій та підходів до реалізації принципу навчання протягом життя; психологічних особливостей та детермінант самореалізації особистості дослідника як освіченої людини; методик розвитку якостей особистості, які мають професійне значення. Уміння критично осмислювати та зіставляти тенденції в сучасній європейській та вітчизняній освіті; аналізувати вплив науки на зміст освіти та педагогічний процес; використовувати надбання сучасної науки для навчання протягом життя; розвивати навички самостійної навчальної роботи; на основі самопізнання формувати особистісні компетентності, управляти собою у нестандартних ситуаціях професійної діяльності. |
Види навчальної роботи | Лекційні, практичні заняття |
Форма(и) контролю | |
Зміст (стислий опис/перелік розділів та/або тем) | Нова Просвіта в добу мультикультуралізму. Сучасні технології навчання у вищому навчальному закладі. Психологія особистості та діяльності викладача вищої освіти. Психологія комунікативної взаємодії викладача зі здобувачами вищої освіти. Психологічний аналіз конфліктів у педагогічній взаємодії, шляхи їх запобігання та стратегії вирішення. |
Навчальне обладнання, що застосовується (за необхідності) |