| Код | М02032В |
| Назва освітньої компоненти | Організація управління системами кондиціювання |
| Обсяг у кредитах ЄКТС | 3.0 |
| Мова викладання | Українська |
| Результати навчання за освітнім компонентом | Знання:
Уміння: - організовувати експлуатацію суднових систем кондиціонування повітря , скраплення газів та інертизації, забезпечувати їх надійність та ефективність технічного використання; - визначати налаштування засобів автоматизації суднових систем кондиціонування повітря , скраплення газів та інертизації в залежності від заданого технологічного режиму; - забезпечувати охорону навколишнього середовища, безпечні умови праці при експлуатації суднових систем кондиціонування повітря , скраплення газів та інертизації. |
| Види навчальної роботи | Лекційні, практичні та лабораторні заняття |
| Форма(и) контролю | |
| Зміст (стислий опис/перелік розділів та/або тем) | Набуття результатів навчання досягається вивченням навчального матеріалу за наступними темами: - Фізіологічні та санітарно гігієнічні вимоги до суднових систем кондиціювання. - Особливості тепло і вологообробки повітря в суднових системах кондиціювання. - Конструкції суднових кондиціонерів та їх елементів. - Умови технічної експлуатації суднових систем кондиціювання повітря. Вплив зовнішніх факторів на експлуатаційний режим. Вибір експлуатаційного режиму в залежності від вимог санітарних норм. - Обслуговування системи кондиціювання повітря під час експлуатації, види технічного обслуговування, їх періодичність та зміст. - Технічне обслуговування систем скраплення газів під час експлуатації. - Особливості експлуатаційних режимів в суднових системах технічного кондиціювання повітря, вплив характеристик вантажу на експлуатаційний режим, влив зміни зовнішніх чинників на експлуатаційний режим. - Технічне обслуговування систем технічного кондиціювання повітря під час експлуатації. |
| Навчальне обладнання, що застосовується (за необхідності) | Спеціалізоване лабораторне обладнання, вимірювальні прилади, термодинамічні діаграми вологого повітря та газів. |