Код М03002В
Назва освітньої компоненти Філософія і психологія вищої освіти
Обсяг у кредитах ЄКТС 2.0
Мова викладання Українська
Результати навчання за освітнім компонентом
  • Знання:
    • основної стратегії сучасної вищої освіти; генезису освіти й науки в європейській культурі; психологічних особливостей та детермінант самореалізації особистості дослідника як освіченої людини; методики розвитку якостей особистості, які мають професійне значення.
  • Розуміння:
    • зв'язків науки й освіти на сучасному етапі розвитку суспільства; ролі університетів в становленні освіченої людини; тенденцій та підходів до реалізації принципу навчання протягом життя.
  • Уміння:
    • критично осмислювати та співставляти тенденції в сучасній європейській та вітчизняній освіті; аналізувати вплив науки на зміст освіти та педагогічний процес; використовувати надбання сучасної науки для навчання протягом життя; розвивати навички самостійної навчальної роботи; на основі самопізнання формувати особистісні компетентності, управляти собою у нестандартних ситуаціях професійної діяльності.
Види навчальної роботи лекційні заняття, практичні заняття.
Форма(и) контролю
Зміст (стислий опис/перелік розділів та/або тем)
  • Психолого-педагогічний процес у ЗВО.
  • Форми організації навчального процесу у вищих навчальних закладах.
  • Сучасні інноваційні технології навчання у вищому навчальному закладі.
  • Педагогічне спілкування і співробітництво.
  • Основні принципи, тенденції та інструменти Європейського простору вищої освіти.
  • Нормативно-правова база   реформування вищої освіти України відповідно до принципів Болонського процесу.
  • Забезпечення якості вищої освіти
Навчальне обладнання, що застосовується (за необхідності) Електронні пристрої: Дошка Padlet, Google форми контролю знань

Повернутися
до форми пошуку