Код |
М03002В |
Назва освітньої компоненти |
Філософія і психологія вищої освіти |
Обсяг у кредитах ЄКТС |
2.0 |
Мова викладання |
Українська |
Результати навчання за освітнім компонентом |
- Знання:
- основної стратегії сучасної вищої освіти; генезису освіти й науки в європейській культурі; психологічних особливостей та детермінант самореалізації особистості дослідника як освіченої людини; методики розвитку якостей особистості, які мають професійне значення.
- Розуміння:
- зв'язків науки й освіти на сучасному етапі розвитку суспільства; ролі університетів в становленні освіченої людини; тенденцій та підходів до реалізації принципу навчання протягом життя.
- Уміння:
- критично осмислювати та співставляти тенденції в сучасній європейській та вітчизняній освіті; аналізувати вплив науки на зміст освіти та педагогічний процес; використовувати надбання сучасної науки для навчання протягом життя; розвивати навички самостійної навчальної роботи; на основі самопізнання формувати особистісні компетентності, управляти собою у нестандартних ситуаціях професійної діяльності.
|
Види навчальної роботи |
лекційні заняття, практичні заняття. |
Форма(и) контролю |
|
Зміст (стислий опис/перелік розділів та/або тем) |
- Психолого-педагогічний процес у ЗВО.
- Форми організації навчального процесу у вищих навчальних закладах.
- Сучасні інноваційні технології навчання у вищому навчальному закладі.
- Педагогічне спілкування і співробітництво.
- Основні принципи, тенденції та інструменти Європейського простору вищої освіти.
- Нормативно-правова база реформування вищої освіти України відповідно до принципів Болонського процесу.
- Забезпечення якості вищої освіти
|
Навчальне обладнання, що застосовується (за необхідності) |
Електронні пристрої: Дошка Padlet, Google форми контролю знань |