Код М05009В
Назва освітньої компоненти Ділова англійська мова
Обсяг у кредитах ЄКТС 4.0
Мова викладання Англійська
Результати навчання за освітнім компонентом

Розуміння:

  • різних типів чартер-партії, їх структури, обов’язків та умов взаємодії судновласника та фрахтувальника, умов порушення контракту та наслідки його порушення.

Застосування знань (вміння):

  • в веденні ділового листування у фахових цілях з урахуванням міжкультурних відмінностей, проведення дебатів, дискусій;
  • у спілкуванні з партнерами іноземних компаній на професійному рівні й у соціально-побутовому спілкуванні;
  • професійної лексики в різних ситуаціях спілкування відносно транспортно-логістичних послуг;
  • організації чіткого і зрозумілого монологічного та діалогічного мовлення, використовуючи англійську мову в усній та письмовій формі;
  • у здійснюванні інноваційної діяльності, чітко та зрозуміло формулювати мету і завдання маркетингових досліджень.

Аналіз:

  • спеціальної та додаткової літератури;
  • можливих наслідків при порушенні умов контракту та способів вирішення конфлікту англійською мовою.

Оцінювання:

  • навичок справжнього лідера з управління в різних морських компаніях та оволодіння спеціальною лексикою щодо виконання своїх професійних обов’язків;
  • методів подолання конфліктів і самоконтролю у екстремальних ситуаціях.

Створення:

  • моделей кейсів при укладанні різноманітних чартер-партій;
  • рольових ігор та презентацій для ілюстрації кейсів;
  • моделей командної роботи з урахуванням міжкультурних відмінностей під час ділового спілкування.

рольових ігор, різних інтерактивних завдань для успішного застосування вивченої лексики та термінології для спілкування та ведення ділової кореспонденції з іноземними замовниками, клієнтами, підлеглими та партнерами у галузі менеджменту, адміністрування та транспортної логістики.

Види навчальної роботи Практичні заняття
Форма(и) контролю
Зміст (стислий опис/перелік розділів та/або тем)

Вивчення якостей ідеального менеджера. Основні зобов’язання менеджера. Вивчення структури компаній. Вивчення принципів роботи. Вивчення засобів мотивації працівників. Культурні особливості менеджменту компаній. Вивчення корпоративної культури. Вивчення процесу найму працівників. Вивчення правил складання резюме. Види реклами. Методи використання реклам компаніями для просування їх бізнесу. Стратегії просування продукції на ринку. Ефективність та робоча зайнятість. Бізнес етика. Введення до логістики. Робота у сфері логістики.

Навчальне обладнання, що застосовується (за необхідності) Мультимедійний комп’ютерний клас NetClassPro

Повернутися
до форми пошуку