Код М05024В
Назва освітньої компоненти Бізнес психологія
Обсяг у кредитах ЄКТС 4.3
Мова викладання Українська
Результати навчання за освітнім компонентом

Запам'ятовування:

сутності бізнес психології та її застосування у діяльності організації

принципів ефективного бізнес спілкування;

принципів та етапів переговорного процесу;

інструментарію переговорного процесу

Розуміння:

змісту і сенсу бізнес спілкування;

знаходження та вирішення існуючих проблем переговорного процесу у організації;

принципів побудування ефективних комунікативних зв’язків у бізнес середовищі

Застосування знань (вміння):

основ аналізу етапів переговорного процесу;

підготовки та проведення бізнес переговорів;

методів створення  ефективного комунікативного середовища;

Аналіз:

новітньої інформації, щодо умов проведення переговорів, партнерів та напрямів переговорів;

факторів, які впливають на бізнес-переговори;

перспектив розвитку бізнес психології на підприємствах морського та річкового транспорту.

Оцінювання:

переговорного середовища, можливостей партнерів по переговорному процесу;

проблемних моментів у переговорному процесі, причин їх появи, та способів усунення

ефективності проведення та результатів переговорного процесу.

Створення:

  1. алгоритму утворення ефективного бізнес спілкування;
  2. моделі переговорного процесу;

послідовності реалізації: формування цілій бізнес спілкування, обмежень і критеріїв при побудові переговорного процесу; формування остаточного пакети переговорного процесу.

Види навчальної роботи Лекції, семінари
Форма(и) контролю
Зміст (стислий опис/перелік розділів та/або тем)

Поняття бізнес психології: основні етапи формування  та напрями розвитку науки. Особливості бізнес спілкування. Принципи утворення ефективного переговорного процесу. Основні етапи  переговорного процесу. Техніки переговорного процесу. Інструменти ефективного спілкування.

Навчальне обладнання, що застосовується (за необхідності) Не використовується

Повернутися
до форми пошуку