Код |
М02039В |
Назва освітньої компоненти |
Інструменти Європейського простору вищої освіти |
Обсяг у кредитах ЄКТС |
2.0 |
Мова викладання |
Українська |
Результати навчання за освітнім компонентом |
- Знання та розуміння основних цілей, принципів та інструментів Болонського процесу та Європейського простору вищої освіти.
- Уміння ідентифікувати рівні й ступені вищої освіти, та зіставляти ступені вищої освіти із використанням рамок кваліфікацій.
- Розуміння сутності академічних та професійних кваліфікацій, їх відмінностей та взаємозв’язків.
- Знання та розуміння основних складових зовнішнього та внутрішнього забезпечення якості вищої освіти.
- Уміння зрозуміло та недвозначно доносити результати дослідження та власні висновки з використанням різних засобів, у тому числі медійних.
|
Види навчальної роботи |
Лекційні, практичні заняття, виконання індивідуального завдання (аналітичного огляду) |
Форма(и) контролю |
|
Зміст (стислий опис/перелік розділів та/або тем) |
- Болонський процес як засіб інтеграції і демократизації вищої освіти країн Європи. Документи Болонського процесу. Основні принципи Болонського процесу.
- Основні завдання, принципи та етапи формування Європейського простору вищої освіти.
- Рівні та ступені вищої освіти. Європейська кредитна трансферно-накопичувальна система (ЄКТС). Кредитна та ступенева мобільність.
- Поняття кваліфікації. Освітні та професійні кваліфікації. Європейські та національні рамки кваліфікацій. Національна рамка кваліфікацій України.
- Забезпечення якості вищої освіти.
- Реформування вищої освіти України (основні етапи та нормативно-правові акти).
|
Навчальне обладнання, що застосовується (за необхідності) |
Мультимедійне обладнання |