| Код | М02050В |
| Назва освітньої компоненти | Організація управління експлуатацією суднових холодильних установок |
| Обсяг у кредитах ЄКТС | 3.0 |
| Мова викладання | Українська |
| Результати навчання за освітнім компонентом | Знання:
Уміння: - організовувати експлуатацію СХУ, забезпечувати їх надійність та ефективність технічного використання; - виконувати налагодження засобів автоматизації СХУ в залежності від заданого технологічного режиму; - забезпечувати охорону навколишнього середовища, безпечні умови праці при експлуатації СХУ. |
| Види навчальної роботи | Лекційні, практичні та лабораторні заняття, розрахунково-графічна робота |
| Форма(и) контролю | |
| Зміст (стислий опис/перелік розділів та/або тем) | Набуття результатів навчання за освітнім компонентом досягається вивченням навчального матеріалу за наступними темами: - Загальні вимоги класифікаційних товариств до холодильних установок морських суден. - Особливості схем та складу суднових холодильних установок в залежності від їх призначення - Типи і устрій спеціалізованих суден і їх приміщень. Особливості проектування суднових холодильних установок спеціалізованих суден. Рефрижераторні машинні відділення. - Організація автоматичного управління холодильними установками на судах. - Оцінка надійності автоматизованої холодильної установки. - Закони регулювання, типи регуляторів що застосовуються для автоматизації суднових холодильних установок. - Принципи побудови систем автоматизації, вимоги до системи автоматизації, методи розробки системи. - Комплексна автоматизація суднової холодильної установки з однаковою температурою в кількох об'єктах, що охолоджуються. - Комплексна автоматизація суднової холодильної установки з різними температурами в об'єктах, що охолоджуються. - Планування та організація технічного обслуговування засобів автоматизації суднової холодильної установки. |
| Навчальне обладнання, що застосовується (за необхідності) | Спеціалізоване лабораторне обладнання, вимірювальні прилади, термодинамічні діаграми вологого повітря та газів. |