Код В09057В
Назва освітньої компоненти Маркетинг
Обсяг у кредитах ЄКТС 3.2
Мова викладання Українська
Результати навчання за освітнім компонентом

Запам'ятовування:

основних понять маркетингу;

маркетингових концепцій;

основних цінових стратегій.

Розуміння:

маркетингової інформаційної системи;

сутності маркетингової товарної політики;

сутності маркетингової цінової політики;

змісту маркетингової  політики розподілу;

сутності комплексу маркетингових комунікацій та його ролі в системі управління підприємством;

змісту маркетингової діяльності на підприємстві на основі вивчення моделі цієї діяльності.

Застосування знань (вміння):

системи контролю за впровадженням маркетингових заходів;

інструментарію мотивування персоналу організації.

Аналіз:

факторів, що впливають на поведінку споживачів;

маркетингового середовища підприємства;

маркетингових процесів, які відбуваються в світі та в Україні.

Оцінювання:

місця та ролі маркетингових механізмів в досягненні оптимальної збалансованості економічних і соціальних параметрів розвитку підприємств;

значення маркетингового механізму забезпечення підприємницької стабільності і формування бюджету розвитку.

Створення:

пропозицій щодо удосконалення маркетингової діяльності на підприємствах.

Види навчальної роботи Лекції, практичні заняття
Форма(и) контролю
Зміст (стислий опис/перелік розділів та/або тем)

Основні поняття маркетингу та розвиток його концепції. Маркетинг як відкрита мобільна система. Формування маркетингової інформаційної системи на основі проведення маркетингових досліджень. Вивчення потреб і поведінки споживачів та вибір цільових сегментів.  Товарна політика в системі маркетингу. Цінова політика в системі маркетингу.   Політика розподілу  в системі маркетингу. Комунікаційна політика в системі маркетингу. Стратегії маркетингу підприємства. Організація та контроль маркетингової діяльності.

Навчальне обладнання, що застосовується (за необхідності) Не використовується

Повернутися
до форми пошуку