Код М05016В
Назва освітньої компоненти Маркетинг інновацій в галузі морського та річкового транспорту
Обсяг у кредитах ЄКТС 4.0
Мова викладання Українська
Результати навчання за освітнім компонентом

Запам'ятовування:

сутності маркетингу інновацій в галузі морського та річкового транспорту

принципів ефективного впровадження інноваційних заходів на водному транспорті;

принципів інноваційної маркетингової діяльності;

інструментарій маркетингової діяльності в галузі морського та річкового транспорту

Розуміння:

змісту і сенсу маркетингової діяльності у морської галузі;

знаходження та вирішення існуючих проблем впровадження інновацій та маркетингових заходів;

принципів побудування ефективних маркетингових систем в зв’язку з інноваціями на морському та річковому транспорті

Застосування знань (вміння):

основ маркетингової інноваційної діяльності;

підготовки та проведення заходів з маркетингу інновацій;

методів створення  ефективного маркетингового середовища, з інноваційними підходами у галузі морського та річкового транспорту;

Аналіз:

новітньої інформації, щодо умов проведення заходів з маркетингової інноваційної діяльності;

факторів, які впливають на організацію, як внутрішніх так і зовнішніх, та визначення під їх впливом маркетингових заходів;

перспектив розвитку маркетингової інноваційної складової на підприємствах морського та річкового транспорту.

Оцінювання:

маркетингового середовища, можливостей впровадження інноваційних методів  просунення  послуг в морської галузі;

проблемних моментів у маркетингової інноваційної діяльності на водному та морському транспорті;

ефективності проведення маркетингових заходів з інновацій у морської галузі.

Створення:

  1. алгоритму утворення ефективного маркетингового процесу;
  2. моделі впровадження заходів з маркетингу інновацій;

послідовності реалізації: формування цілій маркетингової діяльності, обмежень і критеріїв при впровадженні маркетингових інноваційних заходів; формування остаточних пропозицій щодо маркетингу інновацій в галузі морського та річкового транспорту.

Види навчальної роботи Лекції, семінари
Форма(и) контролю
Зміст (стислий опис/перелік розділів та/або тем)

Поняття маркетингу інновацій: основні завдання маркетингу інновацій у галузі морського та річкового транспорту. Особливості маркетингової діяльності на транспорті. Принципи утворення ефективної маркетингової середи. Планування інноваційної діяльності підприємств. Інструменти інноваційної діяльності. Інструменти, заходи, методи та технології маркетингової діяльності.

Навчальне обладнання, що застосовується (за необхідності) Не використовується

Повернутися
до форми пошуку